GeoTurismPractic - Proiect cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN - INVESTESTE IN OAMENI
FII Geo-Practic PENTRU CARIERA TA IN TURISM!

Activitatea 12. Consilierea și orientarea profesională în carieră



Orar si program de activitati




» Descarca Afis_A12_A13_2013 in format PDF




A.12 – CONSILIEREA ȘI ORIENTAREA PROFESIONALA IN CARIERA - ANUL II DE IMPLEMENTARE




A12 Consiliere si orientare profesionala in cariera Octombrie 2013

A12 Consiliere si orientare profesionala in cariera Septembrie 2013






INCHEIEREA ACTIVITATII 12_ANUL 1 DE IMPLEMENTARE - 22.01.2013

Anunt:

Echipa de management a proiectului GeoTurismPractic anunţă finalizarea cu succes a activităţii A. 12 ─ Consilierea și orientarea profesională în carieră desfasurata in anul I de implementare a proiectului de tip grant ,,GeoTurismPractic", ID: POSDRU/109/2.1/G/81724, si care s-a derulat in perioada septembrie-decembrie 2012.

Workshopul "Consiliere si Orientare Profesionala in Cariera" s-a desfasurat in zilele de marti si vineri ale fiecarei saptamani, la Centrul de Orientare in Cariera si Consiliere Profesioanala situat in incinta Facultatii de Geografie a Universitatii Spiru Haret din Bd. Timisoarei, nr.58, sector 6, Bucuresti.

Activitatea a decurs conform unui program stabilit, pentru minim 100 de participanti, inclusiv pentru cei care au derulat stagiul de practica in vederea accesului rapid ca persoane active pe piata muncii. Toti participantii au primit ghidul "Pasi pentru o cariera de succes".

Orarul workshopului "Consiliere si orientare profesionala in Cariera" a fost postat pe site-ul proiectului GeoTurismPractic, la sectiunea "Informatii Consiliere", impreuna cu grupele de practicanti care au desfasurat activitatea in anul I de implementare, precum si "galeria foto" de la fiecare sedinta de consiliere.




Consiliere în carieră şi Orientare Profesională - 24.09.2012




Anunt: CONSILIEREA SI ORIENTAREA PROFESIONALA IN CARIERA - 07.09.2012

Echipa de management a Proiectului GeoTurismPractic anunta, incepand cu luna septembrie, inceperea derularii activitatii A.12 - Consilierea si orientarea profesionala in cariera.

S-a infiintat un Centru de Orientare in Cariera si Consiliere Profesionala in care se deruleaza, in mod permanent, conform unui program stabilit, activitati de consiliere pentru minim 100 de participanti, inclusiv pentru cei care au derulat stagiul de practica in vederea accesului rapid ca persoane active pe piata muncii. Toti participantii vor primi ghidul "Pasi pentru o cariera de succes".




Informatii Achizitii

LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE CONSUMABILE - 07.02.2013




Anunt de atribuire a contractului de achizitie Servicii de formare profesionala - 17 octombrie 2012




Anunt de atribuire a contractului de achizitie Servicii hoteliere - 15 octombrie 2012




LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA (CURSURI FORMATOR PENTRU TUTORI) - 08.10.2012




LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE SERVICII HOTELIERE - 04.10.2012




LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE SERVICII DE AGENTII DE TURISM SI SERVICII CONEXE - 19 septembrie 2012




Anunt de atribuire a contractului de achizitie Ghid "Tineri antreprenori in turism" - 07 septembrie 2012




LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE SERVICII DE TIPARIRE SI LIVRARE GHID TINERI ANTREPRENORI IN TURISM - 23 august 2012




Anunt de atribuire a contractului de achizitie servicii de tiparire si livrare Caiete de practica - 8 august 2012




ANUNT DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE SERVICII DE AGENTII DE TURISM SI SERVICII CONEXE - 06.08.2012




Anunt de atribuire a contractului de achizitie multifunctional alb-negru - 6 august 2012




LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE SERVICII DE TIPARIRE SI LIVRARE CAIETE DE PRACTICA - 27 iulie 2012




Anunt de participare Achizitie multifunctionala alb-negru - 17 iulie 2012




Comunicare anulare procedura Achizitie echipamente IT - 21 mai 2012




Anunt lansare procedura achizitie echipamente IT_81724 - 30 aprilie 2012




Anunt atribuire Contract Achizitie Servicii de tiparire - 18 aprilie 2012




Comunicat Anulare Procedura Achizitie Imprimant - 18 aprilie 2012




Anuntul de lansare al procedurii pentru Achizitia unei Imprimante laser - 3 aprilie 2012




Anuntul de lansare al procedurii Servicii de tiparire - 29 martie 2012




Comunicare anulare procedura Achizitie Servicii de publicitate - 19 martie 2012




Anunt atribuire contract Auditare Financiara - 7 martie 2012




Anunt atribuire contract Produse informative si de promovare - 5 martie 2012




Anunt atribuire contract Servicii de contabilitate - 1 martie 2012




Anunt servicii CATERING - 9 martie 2012




Anunt servicii de publicitate in presa scrisa - 9 martie 2012




ANUNT ACHIZITIE AUDIT FINANCIAR - 27 februarie 2012




ANUNT ACHIZITIE MATERIALE PUBLICITARE - 23 februarie 2012




ANUNT ACHIZITIE SERVICII DE CONTABILITATE (EXPERT CONTABIL) - 20 februarie 2012


DOSARE ACHIZITII