GeoTurismPractic - Proiect cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN - INVESTESTE IN OAMENI
Vizite: counter
FII Geo-Practic PENTRU CARIERA TA IN TURISM!

Sustenabilitate

In perioada de pregatire a propunerii de proiect Solicitantul si Partenerul au conceput o strategie de continuare activitatilor si de multiplicare a rezultatelor din prezentul proiect după finalizarea acestuia.

Astfel, sustenabilitatea proiectului se bazează pe continuarea, valorizarea şi abordarea integrată a rezultatelor proiectului in cadrul parteneriatului dezvoltat prin proiect, precum si in afara acestuia:

  1. Transferabilitatea rezultatelor. Rezultatele proiectului pot fi transferate la nivel regional si national catre alte universitati, dar si catre Camere de Comert si Industrie, Asociatii patronale, care pot veni in sprijinul studentilor, dar si proaspetilor absolventi ai Facultatii de Geografie si Turism, care doresc sa-si dezvolte cariere sau sa inititeze/dezvoltare o afacere în turism. De asemenea, Ghidul "Tineri antreprenori in turism" si Ghidul " Pasi pentru o cariera de succes" vor fi disponibile online pe site-ul proiectului, facilitand accesul si altor studenti din tara la rezultatele proiectului, si de la alte specializări.
  2. Structura institutională. Solicitantul este o institutie de educatie universitara cu o bogata experienta in domeniul educatiei si formarii profesioanale.
  3. Implementarea activitatilor dupa finalizarea proiectului se va face pe structuri instituţionale si financiare deja existente, asigurate de Solicitant si/sau de partener, ceea ce asigură premisele funcţionării în continuare. De asemenea, dezvoltarea logistică si a infrastructurii existente, pregatirea resursei umane necesare susţinerii cursurilor sprijina ideea de stabilitate si capacitate de multiplicare a rezultatelor proiectului si continuare a acestuia dupa incetarea finantarii nerambursabile.
  4. Parteneriatul proiectului. In cadrul prezentului proiect se propune un parteneriat intre o universitate si o firma de consultanta in afaceri, ceea ce va permite un transfer de cunostinte ce poate fi utilizat in viitoarele cursuri organizate de Solicitant sau Partener. De asemenea, parteneriatul va fi extins si catre alte institutii similare Solicitantului sau cu interes in domeniu (Camere de Comert si Industrie sau Asociatii patronale) pentru transferul de bune practici dobandite in timpul proiectului si continuarea activitatilor proiectului la un alt nivel sau alta dimensiune, adaptate nevoilor potentialelor participante de la acel moment.
  5. Caietele de practica pentru cele 5 meserii: ghid de turism, agent de turism, manager in activitatea de turism, administrator pensiune turistica, Director de agentie de turism, touroperatoare/detailista/filiala/sucursala; elaborate prin prezentul proiect vor putea functiona in conditiile autonomiei universitare fără a fi solicitate finantari viitoare.
Informatii Achizitii

LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE CONSUMABILE - 07.02.2013




Anunt de atribuire a contractului de achizitie Servicii de formare profesionala - 17 octombrie 2012




Anunt de atribuire a contractului de achizitie Servicii hoteliere - 15 octombrie 2012




LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA (CURSURI FORMATOR PENTRU TUTORI) - 08.10.2012




LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE SERVICII HOTELIERE - 04.10.2012




LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE SERVICII DE AGENTII DE TURISM SI SERVICII CONEXE - 19 septembrie 2012




Anunt de atribuire a contractului de achizitie Ghid "Tineri antreprenori in turism" - 07 septembrie 2012




LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE SERVICII DE TIPARIRE SI LIVRARE GHID TINERI ANTREPRENORI IN TURISM - 23 august 2012




Anunt de atribuire a contractului de achizitie servicii de tiparire si livrare Caiete de practica - 8 august 2012




ANUNT DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE SERVICII DE AGENTII DE TURISM SI SERVICII CONEXE - 06.08.2012




Anunt de atribuire a contractului de achizitie multifunctional alb-negru - 6 august 2012




LANSARE PROCEDURA ACHIZITIE SERVICII DE TIPARIRE SI LIVRARE CAIETE DE PRACTICA - 27 iulie 2012




Anunt de participare Achizitie multifunctionala alb-negru - 17 iulie 2012




Comunicare anulare procedura Achizitie echipamente IT - 21 mai 2012




Anunt lansare procedura achizitie echipamente IT_81724 - 30 aprilie 2012




Anunt atribuire Contract Achizitie Servicii de tiparire - 18 aprilie 2012




Comunicat Anulare Procedura Achizitie Imprimant - 18 aprilie 2012




Anuntul de lansare al procedurii pentru Achizitia unei Imprimante laser - 3 aprilie 2012




Anuntul de lansare al procedurii Servicii de tiparire - 29 martie 2012




Comunicare anulare procedura Achizitie Servicii de publicitate - 19 martie 2012




Anunt atribuire contract Auditare Financiara - 7 martie 2012




Anunt atribuire contract Produse informative si de promovare - 5 martie 2012




Anunt atribuire contract Servicii de contabilitate - 1 martie 2012




Anunt servicii CATERING - 9 martie 2012




Anunt servicii de publicitate in presa scrisa - 9 martie 2012




ANUNT ACHIZITIE AUDIT FINANCIAR - 27 februarie 2012




ANUNT ACHIZITIE MATERIALE PUBLICITARE - 23 februarie 2012




ANUNT ACHIZITIE SERVICII DE CONTABILITATE (EXPERT CONTABIL) - 20 februarie 2012


DOSARE ACHIZITII